środa, 21 listopada 2012

"Naturalne" zakupy kosmetyczne



         Kosmetyki naturalne to nie tylko ‘modne’ hasło, zapewniam Was, że kryją się pod tym produkty o cudownym działaniu, wystarczy tylko spróbować.
         Ja moją przygodę z tego typu produktami zaczęłam ok. 2 lat temu, pierwsze zamówienie złożyłam na Biochemii Urody, 3 tygodnie oczekiwania na przesyłkę i wreszcie mogłam samodzielnie ‘ukręcić’ kosmetyki…
To był dopiero początek, moja cera pokochała ‘naturę’ i stopniowo zastąpiłam większą część kosmetyków aptecznych tymi naturalnymi.
Dziś nadal najchętniej zamawiam na  BU (www.biochemiaurody.com) – na szczęście termin realizacji zamówień znacznie skrócono (przesyłki dochodzą do mnie po dwóch dniach od wysyłki), okazyjnie robię zakupy na stronie Zrób Sobie Krem (www.zrobsobiekrem.pl).
Również strony www.e-naturalne.pl i mazidla.com cieszą się dużym powodzeniem, chociaż ja jeszcze nie miałam okazji testować produktów z ww. stron.
Co zamówiłam tym razem z BU i z ZSK? W paczkach znalazło się parę sprawdzonych produktów i parę nowości J


                                   Produkty z BU 


1. Olejek myjący z drzewa herbacianego

Obecnie nie wyobrażam sobie demakijażu bez tego olejku, 
używam go również do zmywania 'oczu'. 
Dokładnie zmywa z twarzy wszelkie kosmetyki kolorowe, 
pozostawiając twarz oczyszczoną i gotową do dalszej pielęgnacji.





2.      Olej tamanu ekologiczny 

Moje kolejne opakowanie. 
Stosuję go głównie na noc, co drugi dzień, w połączeniu z żelem hialuronowym.
Idealne połączenie, które zapewnia głębokie nawilżenie,
ma działanie przeciwzapalne oraz przyspiesza gojenie się skóry.






3.      Peeling enzymatyczny EKO

Jeden z najlepszych peelingów z jakimi miałam do czynienia.
Skóra po nim jest idealnie gładka i rozpromieniona.
Jednocześnie peeling jest łagodny dla skóry,
wręcz dodatkowo uspokaja stany zapalne!
Głównym składnikiem aktywnym jest
bromelaina i papaina - naturalne enzymy owocowe.
Peeling ma postać proszku, który należy wymieszać                                          z wodą mineralną bądź hydrolatem i gotowe.
     




4.      Serum migdałowe

Serum stosuję jedynie w okresie jesienno-zimowym w połączeniu
z filtrami anty-UV, gdyż będący głównym składnikiem 10% kwas migdałowy uwrażliwia skórę na słońce.
W okresie letnim kiedy promieniowanie jest silniejsze
rezygnuję z niego całkowicie.
Co zauważyłam w trakcie stosowania?
Skóra jest zdecydowanie gładsza, delikatniejsza, ma ładniejszy koloryt i co mnie pozytywnie zaskoczyło pory uległy znacznemu zmniejszeniu!






5.      Serum LEMON EKO

Nowość w mojej pielęgnacji, która zastąpiła krem apteczny.
Początkowo z pewną obawą aplikowałam to serum, gdyż spotkałam się z opiniami, iż produkt ten może powodować 'zapychanie' cery i w efekcie pogorszenie jej stanu.
W moim przypadku nic takiego nie miało miejsca, 
serum aplikuję co drugi dzień na noc.
Skóra jest ujednolicona, gładsza, bez niespodzianek.
Pomimo, że zawiera olejek nie zostawia tłustej warstwy, szybko się wchłania.

Główne składniki:
- kwas salicylowy
- ekologiczny olejek tamanu
- olejek eteryczny cytrynowego drzewa herbacianego EKO - 1% 
- olej z kocanki, wiesiołka, słonecznikowy





Produkty z ZSK

1.      Spirulina – algi morskie

Zanim napiszę o zbawiennym działaniu na cerę muszę uprzedzić o jednej istotnej wadzie - zapachu, jest on tak intensywny i nieprzyjemny, że może uniemożliwiać użytkowanie.
Warto jednak się przełamać bo efekty jakie uzyskujemy wynagradzają nam tą dość nieprzyjamną woń - efekt 'wypoczętej cery' uzyskujemy już po pierwszej aplikacji, bije na głowę wszelakie drogeryjne maseczki.
Czasem dodaję do maseczki niżej wymienioną wit. B3.

2.      Witamina B3 - niacynamid

Nowość. Dodaję do maseczki z alg a także do masek do włosów.
Witamina B3 ma rozjaśniać przebarwienia, zmniejszać wytwarzanie łoju, poprawiać nawilżenie skóry.
Spektakularnych efektów nie zauważyłam, może przy dłuższym użytkowaniu pojawią się znamienne efekty.
Na razie nie jestem przekonana o potrzebie ponownego zakupu.







 Zachęcam do wypróbowania naturalnej pielęgnacji, 
nic nie tracimy a możemy dużo zyskać J


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz